Digitalmx_admin
jul 05, 2018 04:05 PM Tro
Member Since May 2018
Subscribed Subscribe Not subscribe
Flag(0)
Islam er ikke en ny religion, men den samme sannheten som Gud har åpenbart for Adam, Noah, Abraham, Ismael, Isak, Jakob, Moses, Jesus og for alle andre profeter (Guds velsignelse og fred være med dem alle). Islam er ikke bare en religion. Islam er både en tro og en komplett livsstil for mennesker. Islam påbyr tro på Guds enhet og opphøyethet. Gud skapte ikke bare mennesket og universet, Gud er også Lovgiveren, Veilederen og Dommeren. Alle mennesker vil vende tilbake til Ham og må gjøre opp for sine handlinger i denne verden. «Allah» er det arabiske navnet for Gud.
Digitalmx_admin
- Jul 16, 2018 08:25 AM

replying to admin

Reply on This
Replying as Submit
1 Subscribers
Submit Answer
Please login to submit answer.

3 Answers
Sort By:
Best Answer
0
Digitalmx_admin
jul 16, 2018
Flag(0)
Private
Answer is private, only admins or its author or questioner can read.
Replying as Submit
Best Answer
0
Digitalmx_admin
jul 16, 2018
Flag(0)

This is the submitted answer

 

Sign in to Reply
Replying as Submit
Best Answer
0
Digitalmx_admin
jul 10, 2018
Flag(0)

Answer submitted

Sign in to Reply
Replying as Submit